Ondanks de zorgvuldigheid die YES Taalschool betracht, kan het voorkomen dat een cursist niet helemaal tevreden is over de gevolgde cursus. De cursisten van YES Taalschool hebben recht op een serieuze behandeling van een klacht of een gevoel van onvrede. Om dit recht te waarborgen is er een klachtenregeling van kracht. Ontevredenheid of het ergens niet mee eens zijn hoeft niet te leiden tot een klacht, maar wordt het liefst zo snel mogelijk gehoord, omdat er in goed overleg veel en snel opgelost kan worden.Voor een snelle en zorgvuldige behandeling van uw klacht vragen wij u uw klacht zo concreet mogelijk te beschrijven.

Mail uw klacht naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., wij zullen uw klacht in behandeling nemen.

Zie hieronder de procedures die wij hanteren na in ontvangst nemen van uw klacht:

- Binnen 2 weken ontvangt u een ontvangstbevestiging.

- Binnen 4 weken is er communicatie over het eventueel niet in behandeling nemen van uw klacht.

- Binnen 6 weken wordt uw klacht afgehandeld.

Mochten wij samen niet tot een voor u aanvaardbare oplossing komen, dan kunnen wij uw klacht overhandigen aan een onafhankelijke klachtenbemiddelaar.

Wij hanteren de volgende definitie voor een klacht: "Een klacht is iedere mondelinge of schriftelijke uiting van ontevredenheid over de dienstverlening van YES Taalschool.